Υγεία & Διατροφή

Η σύγχρονη διατροφή και διαιτολογία βασίζεται στη μείωση του βάρους μέσω του αναπροσδιορισμού της σύστασης και όχι της ποσότητας της τροφής. Όλες οι τροφές είναι επιτρεπτές αρκεί να γίνονται οι σωστοί συνδυασμοί . Ακόμα και η ώρα μέσα στην ημέρα την οποία καταναλώνεται ένα γεύμα επιδρά στο μεταβολισμό της τροφής από τον οργανισμό. Εντάσσοντας στο διαιτολόγιο σας τροφές που αυξάνουν τον κορεσμό και βοηθούς στην αποβολή της περίσσειας τροφής το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο.

Οι περισσότερες δίαιτες βασίζονται στην μείωση των θερμίδων με τον υπερβολικό περιορισμό της τροφής, κάτι που οδηγεί σε διαρκή πείνα και εγκατάλειψη της προσπάθειας. Μάλιστα όταν οι προσλαμβανόμενες θερμίδες μειωθούν πολύ ο οργανισμός το αντιλαμβάνεται σαν κατάσταση ασιτίας. Αυτό δημιουργεί διπλό κακό στον οργανισμό αφ’ ενός γιατί μειώνει τις καύσεις του, και αφ’ ετέρου γιατί ενεργοποιείται ο μηχανισμός αποθήκευσης λίπους. Έτσι όταν το άτομο κουραστεί από την προσπάθεια και επιστρέψει στις διατροφικές του συνήθειες, θα πάρει τα κιλά που έχασε πιο εύκολα και μάλιστα με τη μορφή λίπους. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο τα άτομα που έχουν δοκιμάσει αρκετές δίαιτες έχουν υψηλό ποσοστό λίπους και μόνο το 2-3% έχει καταφέρει να διατηρήσει το αποτέλεσμα μακροχρόνια.